Korozijas bojājumu un skrāpējumu remonts "mājas" apstākļos VIDEO no YouTube

11.22.2017 [0]


autokrasas.lv komentāri par notiekošo remonta proces gaitu:

Vēl viena versija par to kā "mājas" apstākļos bez specializēta aprīkojuma, izmantojot primāro grunti, pildošo grunti, krāsu un laku aerosolā iespējams novērst auto virsbūves lokālās korozijas un skrāpējumu defektus. Secīga remonta procesa gaita īsumā: nepieciesāmo detaļu demontāža; rūsas mēhāniska tīrīšana ar pieejamiem līdzekļiem;attaukošana; nelīdzenumu aizpildīšana ar stklšķiedras špakteli; kamēr špaktele cietē detaļu maskēšana un krāsojuma skrāpējuma slīpēšana, virsmas sagatavošana nobeiguma univesālās špakteles uzklāšanai; stiklšķiedras špakteles slīpēšana; nobeiguma universālās špakteles uzklāšana uz noslīpētas stiklšķiedras špakteles un noslīpētām švīkām krāsojumā; nobeiguma špakteles slīpēšana; detaļu maskēšana pirms gruntēšanas; primārās pretkorozijas grunts uzklāšana uz tīra metāla un špakteles izslīpējuma vietām; poliuretān ahermētiķa uzklāšanas arkas iekšpusē; visa remonta laukuma gruntēšana ar pildošo grunti (filler); pēc grunts nožūšanas slīpēšana ar ūdensizturīgo slīppapīru; maskēšana pirms krāsošanas; vecā krāsojuma matēšana (līdz salaiduma vietai uz aizmugurējā statņa un bampera ); visas krāsojamās virsmas attaukošana; krāsas uzklāšana un salaidumu veidošana uz iepriekš nomatētām robežvirsmām; lakas uzklāšana un salaiduma veidošana uz robežvirsmām; pēc lakojuma nožūšanas iepriekš noņemto detaļu montāža un maskēšanas materiālu noņemšana; iekšējo dubumu vaska konservanta uzklāšana. Kad laka ir pilnībā nocietējusi (atkarībā no materiāla un žūšanas apstākļiem 1-7 dienas), salaidumu vietas ar veco krāsojumu sapulē ar pulēšanas pastām.


Apakaļ

Jautāt autokrāsu ekspertiem