cik var maksat melna krasa lai var nokrasot automasinas apaksu

04.17.2011 normunds [3156]
Ja Jūsu mērķis ir nokrāsot auto apakšu, tad ieteiktu izvēlēties 1K alkīda bāzes melnu autokrāsu, tās cena ir Ls 12.00 + Ls 0.80 (šķīdinātājs R 650 0.25 Ltr).
Ja vēlaties veikt auto apakšas pretkorozijas apstrādi, tad ieteicams to darīt ar speciāliem bituma sastāviem un vaska konservantiem slēgtajām telpām. Vairāk informācijas par šiem produktiem mūsu mājas lapā : http://www.autokrasas.lv/?gid=21&p=nxt


Armands
atbilde bija noderīga:
Apakaļ

Ieskaties arī šajās atbildēs, varbūt noder:

Kristaps
19:46 - 11.01.2013
Sveiki,ir attīrīta auto grīda,arkas,lonžeroni,nu pilnīgi visa mašīnas apakša,notīrīta tā,ka vietām rūpnīcas grunts,vietām pliks bleķis,jautājums kā labāk apstrādāt ,ir doma skābo grunti,tad kaučuka mastiku,tad bituma
vēl jautājums ar ko skābā grunts atšķiras no pildošās akrila
Armands » Kristaps
Skābā grunts ir primārā grunts - to uzklāj tikai uz tīra metāla (dzelzs, alumīnij s, cinks). Gruntij piemīt aktīvas pretkorozijas aizsardzības iedarbība uz tīru metālu (nevis rūsējušu). Skābajai grunti nav virsmas nelīdzenumu aizpildošās īpašības, jo to uzklāj plānā kārtā vai divās (~10-20 mkr.). Skābo grunti vienmēr ir jāpārklāj ar pildošo grunti, un pēc iespējas ātrāk, lai mitrums neiedarbotos uz metālu caur plāno skābās grunts kārtu. Skābā grunts nekad netiek slīpēta.
 
Pildošā grunts ir sekundārā grunts - to uzklāj uz primārās grunts vai noslīpētas špakteles, vecā krāsojuma. Pildošajai gruntij nav izteiktu pretkorozijas aizsardzības īpašību, tapēc to nav ieteicams klāt tieši virsū uz tīra matāla. Galvenā nozīme ir sīku virsmas defektu (slīppapīra atstātas švīkas, špakteles poras u.t.t) aizpildīšana un triecienu amortizējoša slāņa izveidošana starp pamatni un krāsu. Pildošā grunts var tikt uzklāta vairākās kārtās līdz  pat 300 mkr. biezumam, un vienmēr teik slīpēta.
 
Jūsu gadījumā es ieteiktu pievērst uzmanību 2 komp. epoksīdu gruntij, piem. MIPA EP Grundierfiller epoksīdu grunts . Šim materiālam ir labas saķeres īpašības ar dažādām noslīpētām un attaukotām virsmām, tai skaitā ar tīru metālu ,labas pretkorozijas īpašības, tā ir ļoti blīva pēc struktūas, un pēc uzklāšanas un nožūšanas var tikt atstāta tālāk nepārklāta uz ilgāku laiku.
Uz tās var klāt virsū pretkorozijas aizsargmastikas.
 
Vietās, kur neizdodas izslīpēt rūsu līdz tīram metālam (paliek krāteros) virspirms ieteicams lietos korozijas iekonservētāju , piem. MIPA Rustversiegelung
 
Robis
21:16 - 10.09.2011
Vēlos noskaidrot, kāds ir vislabākais un visnoturīgākais veids ciņā pret koroziju - šajā gadijumā iet runa par auto gridas, apakšas un arku apstrādi pēc metināšanas[ar ko gruntēt?, ar ko krāsot?, smērēt??? (tiek restaurēts auto mājas
Armands » Robis
Visefektīvākais veids, kā tīru metālu (metinājuma vietas jācenšas notīrīt līdz pilnīugi tīram metālam) aizsargāt no korozijas ir gruntējot ar t.s "skābo" grunti, kas veido fosfatizējošu pārklājumu (līdzīgi kā uz auto ražotāja konvejiera). Mūsu piedāvājumā šāds produkts ir MIPA Activprimer vai 2K Primer  CF.
Vietās, kur paredzēts špaktelēt (piem. arkas) skābā grunts jāpārklāj (jāizolē) ar 2K pildošo grunti. Pēc špaktelēšanas vēlreiz jāuzklāj 2K pildošā grunts.
Auto apakšas (un sliekšņiem, ja tie netiek špaktelēti, krāsoti virsbūves krāsā) gadījumā uz tīra metāla uzklāj skābo grunti + epoksīdu grunti (piem. MIPA EP grundierfiller), vai tikai epoksīdu grunti. Gruntētās vietas pēc tam apstrādā ar akmeņtriecienu aizsarglīdzekli uz sintētiskā kaučuka bāzes, piem.Radex 310 SP.
Antikorozijas grunts uz kuras var špaktelēt ir MIPA AZ primer. Šis materiāls vienkāršo procesu, taču nedod vislabāko metāla aizsardzību.
Uz noslīpētas un attaukotas pildošās grunts uzklāj auto krāsu, kuru mēs varam uzjaukt pēc orģinālā koda, un ja nepieciešams iepildīt aerosola balonā.
Pēc virsbūves darbu beigšanas apakšu, arku iekšpusi noklāj ar pretkorozijas sastāvu uz bituma bāzes, piem.Radex 210 UBC, slēgtās telpas dobumus izpūš ar vaska aizsargkārtu, piem. Radex 110 ML vai APP F400

Jautāt autokrāsu ekspertiem