Labdien! Sakie lūdzu kas par vainu ja auto ir nogruntēts, attaukots, bet sākot klāt krāsu tā sāk čokuroties?
Iepriekš pateicos par atbildi.

08.27.2011 Marina [2140]
 
* savstarpēji nesaderīgu materiālu secīga pielietošans (piem. alkīda grunts un akrilkrāsa);
* nepareizs žāvēšanas cikls - uzklātā krāsa ir tikusi piespiedu paātrināti žāvēta (virsējā krāsas kārta apžūst ātrāk par dziļākajiem slāņiem, kā rezultātā mainās materiāla iekšējais nospriegojums un pārklājums tiek "savilkts"
* uzklātas ir pārāk daudz un biezas krāsas kārtas (no zemākām kārtām šķīdinātājs nespēj iztvaikot tik ātri kā no virskārtas -neviendabīga pārklājuma struktūra visā biezumā)
* krāsu materiālam nepiemērota (pārāk ātra) šķidinātāja lietošana.
* pārāk augsta temperatūra krāsošanas brīdī, vai sakarsēta virsma (piem. saulē).
 
Ja krāsošanas defekts Jūsu gadījumā ir savādāks, lūdzu precīzi aprakstiet to vai atsūtiet foto!


Armands
atbilde bija noderīga:
Apakaļ

Ieskaties arī šajās atbildēs, varbūt noder:

Elvijs
22:37 - 10.28.2013
Labdien!Radas problema ar lakas uzklasanu bazes krasai.pec nozusanas bija redzama saucama apelsina miza.laka 4cr hs tipa laka un es vinu uzklaju 1.5 kartas.meginot izpulet prieksejo haubi sanaca uz kantites izpulet lidz krasai (krasa lb7z vw satin silver?.ko darit sada situacija?japarkraso detala un japarlako?un ja japarlako kadu smilspairu lietot matejot veco laku?
Armands » Elvijs
Ja ir izslīpēts līdz bāzes krāsai, pilnīgu krāsojuma kvalitāti visdrīzāk var atjaunot tikai no jauna piekrāsojot vai pārkrāsojot detaļu.
Taču no sākuma ir vērts pamēģināt bojāto vietu tikai pielakot ar salaidumu un sapulēt (protams, ja bāzes krāsa nav cietusi, kas ir maz ticams, jo tās biezums ir tikai 15-20 mikroni).
Pārlakojot veco laku noslīpē ar P1000 ūdensizturīgo vai P500 sauso, lakas salaiduma vietu sagatavo nomatējot ar piem. MIRKA Mirlon Ultrafine pelēko abrazīvo šķiedru, un attauko.

Jautāt autokrāsu ekspertiem