Vēlos noskaidrot, kāds ir vislabākais un visnoturīgākais veids ciņā pret koroziju - šajā gadijumā iet runa par auto gridas, apakšas un arku apstrādi pēc metināšanas[ar ko gruntēt?, ar ko krāsot?, smērēt??? (tiek restaurēts auto mājas
10.09.2011 Robis [2990]
Visefektīvākais veids, kā tīru metālu (metinājuma vietas jācenšas notīrīt līdz
pilnīugi tīram metālam) aizsargāt no korozijas ir gruntējot ar t.s "skābo"
grunti, kas veido
fosfatizējošu
pārklājumu (līdzīgi kā uz auto ražotāja konvejiera). Mūsu piedāvājumā šāds
produkts ir
MIPA
Activprimer vai 2K Primer CF. Vietās, kur paredzēts špaktelēt (piem.
arkas) skābā grunts jāpārklāj (jāizolē) ar 2K pildošo grunti. Pēc špaktelēšanas
vēlreiz jāuzklāj 2K pildošā grunts.
Auto apakšas (un sliekšņiem, ja tie
netiek špaktelēti, krāsoti virsbūves krāsā) gadījumā uz tīra metāla uzklāj skābo
grunti + epoksīdu grunti (piem. MIPA EP grundierfiller), vai tikai epoksīdu
grunti. Gruntētās vietas pēc tam apstrādā ar akmeņtriecienu aizsarglīdzekli uz
sintētiskā kaučuka bāzes,
piem.Radex 310
SP.
Antikorozijas grunts uz kuras var špaktelēt ir MIPA AZ primer. Šis
materiāls vienkāršo procesu, taču nedod vislabāko metāla aizsardzību.
Uz
noslīpētas un attaukotas pildošās grunts uzklāj auto krāsu, kuru mēs varam
uzjaukt pēc orģinālā koda, un ja nepieciešams iepildīt aerosola balonā.
Pēc
virsbūves darbu beigšanas apakšu, arku iekšpusi noklāj ar pretkorozijas sastāvu
uz bituma bāzes, piem.
Radex
210 UBC, slēgtās telpas dobumus izpūš ar vaska aizsargkārtu, piem. Radex 110
ML vai APP F400
Armands atbilde bija noderīga: