Vēlos noskaidrot, kāds ir vislabākais un visnoturīgākais veids ciņā pret koroziju - šajā gadijumā iet runa par auto gridas, apakšas un arku apstrādi pēc metināšanas[ar ko gruntēt?, ar ko krāsot?, smērēt??? (tiek restaurēts auto mājas

10.09.2011 Robis [2990]
Visefektīvākais veids, kā tīru metālu (metinājuma vietas jācenšas notīrīt līdz pilnīugi tīram metālam) aizsargāt no korozijas ir gruntējot ar t.s "skābo" grunti, kas veido fosfatizējošu pārklājumu (līdzīgi kā uz auto ražotāja konvejiera). Mūsu piedāvājumā šāds produkts ir MIPA Activprimer vai 2K Primer  CF.
Vietās, kur paredzēts špaktelēt (piem. arkas) skābā grunts jāpārklāj (jāizolē) ar 2K pildošo grunti. Pēc špaktelēšanas vēlreiz jāuzklāj 2K pildošā grunts.
Auto apakšas (un sliekšņiem, ja tie netiek špaktelēti, krāsoti virsbūves krāsā) gadījumā uz tīra metāla uzklāj skābo grunti + epoksīdu grunti (piem. MIPA EP grundierfiller), vai tikai epoksīdu grunti. Gruntētās vietas pēc tam apstrādā ar akmeņtriecienu aizsarglīdzekli uz sintētiskā kaučuka bāzes, piem.Radex 310 SP.
Antikorozijas grunts uz kuras var špaktelēt ir MIPA AZ primer. Šis materiāls vienkāršo procesu, taču nedod vislabāko metāla aizsardzību.
Uz noslīpētas un attaukotas pildošās grunts uzklāj auto krāsu, kuru mēs varam uzjaukt pēc orģinālā koda, un ja nepieciešams iepildīt aerosola balonā.
Pēc virsbūves darbu beigšanas apakšu, arku iekšpusi noklāj ar pretkorozijas sastāvu uz bituma bāzes, piem.Radex 210 UBC, slēgtās telpas dobumus izpūš ar vaska aizsargkārtu, piem. Radex 110 ML vai APP F400


Armands
atbilde bija noderīga:
Apakaļ

Jautāt autokrāsu ekspertiem