ir gruntēta virsma, kas kādu laiku ir pastāvējusi, vai ir nepieciešams pūst grunti atkal pirms krāsošanas?

09.16.2012 viktors [2108]
Ja gruntēts ar pildošo, izlīdzinošo grunti -papildus uzklāt kārtu nav nepieciešams. Tas ko noteikti vajadzētu darīt ir vispirms virsmu attaukot (ar silikonu noņēmēju) un pēc tam grunti viegli pārslīpēt (ar nobeiguma abrazīvu - pildošajām gruntīm tas parasti ir P800 -P1000 ūdensizturīgais vai P320-P400 sausais), pēc tam vēlreiz attaukot. Primārās gruntis (skābās, pretkorozijas un saķeres) neslīpē, bet noslīpē līdz metālam un uzklāj no jauna.
Gruntētām un nenokrāsotām detaļām stāvot darbnīcā ar laiku uz to virsmas sakrājas mikroskopiski putekļi, silikoni, kvēpi u.t.t, kas pilnībā nenoņemti var izraisīt tādus vēlākus krāsošanas defektus kā slikta saķere, atsevišķu daudzu nelielu krāteru uzbriešana u.c.


Armands
atbilde bija noderīga:
Apakaļ

Ieskaties arī šajās atbildēs, varbūt noder:

viktors
23:24 - 09.16.2012
ir gruntēta virsma, kas kādu laiku ir pastāvējusi, vai ir nepieciešams pūst grunti atkal pirms krāsošanas?
Armands » viktors
Ja gruntēts ar pildošo, izlīdzinošo grunti -papildus uzklāt kārtu nav nepieciešams. Tas ko noteikti vajadzētu darīt ir vispirms virsmu attaukot (ar silikonu noņēmēju) un pēc tam grunti viegli pārslīpēt (ar nobeiguma abrazīvu - pildošajām gruntīm tas parasti ir P800 -P1000 ūdensizturīgais vai P320-P400 sausais), pēc tam vēlreiz attaukot. Primārās gruntis (skābās, pretkorozijas un saķeres) neslīpē, bet noslīpē līdz metālam un uzklāj no jauna.
Gruntētām un nenokrāsotām detaļām stāvot darbnīcā ar laiku uz to virsmas sakrājas mikroskopiski putekļi, silikoni, kvēpi u.t.t, kas pilnībā nenoņemti var izraisīt tādus vēlākus krāsošanas defektus kā slikta saķere, atsevišķu daudzu nelielu krāteru uzbriešana u.c.
 
Reinis
01:13 - 08.04.2012
Sveiki, gribēju vaicāt kā pareizāk butu uzslīpēt grunts krāsu mašīnai?
Armands » Reinis
Gruntis auto virsbūvju remonta darbos iedalās divās grupās - primārās un pildošās.
Pirmajām uzdevums ir nodrošināt nākošo pārklājumu saķeri ar tīru metālu vai plastmasu, un metāla pretkorozijas aizsardzību. Pildošās grunts funkcija ir aizpildīt sīkas švīkas, poras un nodrošināt ideāli līdzenu, amortizējošu virsmu krāsu pārklājumiem. Slīpēšana nepieciešama tikai pildošām gruntīm, primārās neslīpē, bet pēc noteikta intervāla, bez slīpēšanas pārklāj ar pildošajām gruntīm.
Tradicionālu pildošo akrila divkomponentu grunti (filleru) pēc tā pilnīgas nocietēšanas slīpē sausi (ar slīpmašīnu) izmantojot P360- P500 sauso slīppapīru vai P600-P1000 ar roku un ūdenī izmērcētu ūdensizturīgo slīppapīru. Lai vieglāk vizuāli kontrolētu virsmas kvalitāti,  starp slīpēšanas operācijām virsmu ļoti viegli iekrāso, piem. ar melnu matētu aerosolu, tādējādi iezīmējot grūti pamanāma švīkas , krāterus u.c nelīdzenumus. Pēc slīpēšana svirsmu rūpīgi attīra, nožāvē, pirms krāsas uzklāšanas attauko.
Vairāk informācijas mūsu mājas lapā sadaļā Tehniskā informācija

Jautāt autokrāsu ekspertiem