Sveiki!

Kas varētu būt par problēmu, kad auto nošpaktelēju izlīdzināju, nogruntēju un izslīpēju līdz pilnīgi gludai virsmai. Nokrāsojot viss bija ideāli, bet vēlāk izlūda visa špaktelējamās vietas un var redzēt špakteles gabalus zem krāsas. Un kā tagad šo problēmu var novērst.

05.16.2013 Dainis [2087]
Jūsu krāsošanas defekta iemesli: 
1) Poliestera špakteli vienā piegājienā uzklāj maksimums 2-3 mm, arī kopējais kāretas biezums (pēc slīpēšanas nav ieteicams lielāks par 4-6 mm).
Uzklājot špakteli tik biezā kātā kā minējāt, pašā materiāla struktūrā rodas iekšējais nospriegojums, un kā sekas tam  - plaisāšana un nosēduma veidošanās.
2) špaktele ir porains materiāls un slīpējot to ar ūdeni mitrums izsūcas cauri līdz pamatnei, un to pilnībā izžāvēt praktiski nav iespējams. Jūsu gadījumā ūdens ir iesprostots špakteles slānī un noizolēts pa virsu ar grunts un krāsas kārtu, tāpēc arī virsmai uzkarstot ūdens izplešas un paceļ uz augšu špaktelētās vietas zem krāsas. Špakteli slīpē tikai pa sauso!
 
Diemžēl šo krāsojuma defektu nav iespējams savādāk novērst kā sāk pilnīgi no jauna - noslīpējot visu (tai skaitā arī iepriekšējās špaktelēšana vietas līdz tīram metālam), un ja tas iespējams, vispirms novest detaļu vajadzīgajā kondīcijā ar skārda baulēšanu, lai ar špakteli nebūtu "jāudzē" nesamērīgi lielas kārtas. Iespējams racionālāk ir nomainīt visu detaļu pret labāku. Ja veicat špaktelēšanu -tad vēlams tikai uz tīra, noslīpēta metāla (ne pa virsu vecajam krāsojumam vai citām iepriekš špaktelētajām vietām.


Armands
atbilde bija noderīga:
Apakaļ

Jautāt autokrāsu ekspertiem