Pēc ilgām diskusijām telefoniski un internetā beidzot iegriezos Jūsu veikalā lai sapirktu visu nepieciešamo auto gruntēšanai, krāsošanai un lakošanai. Nožēloju, ka nokavēju darbu, iztērēju degvielu un laiku braucot uz Jūsu veikalu. Pārdevējs ar klientu runā tā itkā es viņam uzbāztos ar savām vajadzībām pēc materiāliem. No laipnas apkalpošanas un konsultācijas tur nebija ne smakas. Pārmaksāšu labāk par materiāliem un nopirkšu visu Jelgavā dārgāk bet pie pārdevēja, kuram ir vēlme pastāstīt un pārdot materiālus. Ja es pērku gruntis, krasu un laku 1/2 auto krāsošanai - sagaidu vismaz laipnu attieksmi nevis burkšķēšanu un balss pacelšanu. Neiesaku nevienam! Adresēts Zigmāram

05.14.2015 Aivis [129]
Labdien.

Paldies par atsauksmi un kritiku manā virzienā.

Neliels situācijas apraksts, lai citi saprastu par ko iet runa.
Pirmais Jūsu jautājums: Krāsas kods DB 744H- ko nozīmē burts "H" pie koda? Atbilde pie sarakstes, telefoniski un veikalā bija "nezinam". Mums nav tādas informācijas ko tas burts nozīmē. Veikalā Jūs teicāt, ka auto ir bijis krāsots un iepriekš bija pierakstīts šis burts, uz ko es ieteicu painteresēties, ja ir tāda iespēja, pie iepriekšējā krāsotāja kur krāsa ir pirkta. Laikam mana kļūda, ka necentos jebkurā gadījumā ietirgot savu krāsu.
Otrais Jūsu jautājums: Budžeta ARS/SOLL bāzes krāsa ir līdzīga mana auto krāsai? Atbilde: Grūti pateikt, jo paši neesam krāsojuši paraugus, bet ARS/SOLL paraugs ir tipogrāfisks un negarantējam tā sakritību ar pašu krāsu. Laikam atkal mana kļūda, ka necentos jebkurā gadījumā ietirgot šo krāsu.
Trešais Jūsu jautājums: Vai varu iziet ar šiem krāsu paraugiem pie mašīnas toņu salīdzināšanai? Atbilde: Nē, jo mūsu krāsu paraugi ir taisīti uz papīra pamatnes un ārā līst lietus. Ieteicu ienest kādu detaļu veikalā. Vai mana kļūda? Domāju, ka nē, jo man ir jāstrādā ar kvalitatīviem krāsu paraugiem, kuri netiek atjaunoti pa vienam.

Savukārt balss iespējams, ka tika nedaudz pacelta, jo viss iepriekš rakstītais bija jau apspriests un aprunāts uz ko laikam pārcentos skaidrojot.

Atvainojos par sagādātajām neērtībām un patērēto laiku. Ļoti ceru, ka Jums sanāks labi nokrāsot auto iepērkoties citur.

Ar cieņu,
Zigmārs
pārdevējs-konsultants.


Zigmārs
atbilde bija noderīga:
Apakaļ

Jautāt autokrāsu ekspertiem