Kāds ir tehnoloģiskais proces nokrāsot jaunu plastmasas bamperi automašīnai?

02.27.2011 raimonds avens [11392]

Plastmasas detaļu krāsošanai būtiskākais faktors ir nodrošināt krāsas kārtas adhēziju (saķeri) ar detaļas virsmu. Jauni bamperi mēdz būt rūpnieciski dažādi apstrādāti gruntēti un negruntēti. Labākais variants ir gruntētie, tie parasti ir orģinālās rezerves daļas OEM vai alternatīvās no dārgā gala. Šādi bamperi ir rūpīgi iepakoti un praktiski ir gatavi pārkrāsošanai bez papildus apstrādes (jāāttauko, jānoņem el.statika). Grūtāk ir ar negruntētajiem (piem. Taivānas), tiem pirms krāsošanas jāveic rūpīgs attīrīšanas proces un pat sīku defektu labošana. Ņemot vērā plastmasas detaļu ražošanas procesu, pēc izņemšanas no presformas uz detaļas paliek veidņu smērvielas paliekas, kuras pirms gruntēšanas ir rūpīgi jānomazgā. To dara ar speciāliem stipras iedarbības mazgāšanas sastāviem, piem. Nexa Autocolor Plastic Cleaner P273-1333. Ja nav pieejams šāds produkts to aizstāj ar sadzīves mazgāšanas līdzeklīem, detaļu noskalo ar tīru ūdeni un nožāvē. Pēc tam attauko ar Silikonu noņēmēju attaukotāju un ieteicmas ar el. statikas noņēmēju - tīrītāju. Pēc tam detaļu gruntē ar atbilstošam plastmasas tipam paredzētu Plastmasu grunti. Gruntētu detaļu krāso praktiski ar visu veida autokrāsām kā citas virsbūves daļas. Vairāk informācijas par plastmasu krāsošanu skat. http://www.autokrasas.lv/index.php?pane=show_article&eventid=318&lang=1
 un krievu valodā http://www.autokrasas.lv/images//IMAGES%20PDF/Plastmasu%20krasosana.pdf


 



atbilde bija noderīga:
Apakaļ

Jautāt autokrāsu ekspertiem